Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika – Jitka STRNADOVÁ
Jitka STRNADOVÁ
Bakalářská práce
Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika
Motivation to Pursue a Course in Special Education.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivací studentů ke studiu studijního programu speciální pedagogiky. Konkrétně se v práci autorka zaměřila na studenty z JCU, UJAKu, UPOLu, kteří studují první nebo druhý ročník. Cílem práce je odhalit, zda motivace studentů ke studiu je spíše vnitřní nebo vnější.Abstract:
The bachelor thesis focuses on motivating students to specialise on the special needs education program. Namely, the author focused on first and second grade students of JCU, UJAK, UPOL. The aim of the thesis is to find out, whether the students' motivation is rather intrinsic than extrinsic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Shivairová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRNADOVÁ, Jitka. \textit{Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9dqf46/.
Jak správně citovat práci
STRNADOVÁ, Jitka. Motivace ke studiu studijního programu speciální pedagogika. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální pedagogika v Peruánské republice
Petra Hostýnková -
Uplatnění absolventů speciální pedagogiky v preprimárním vzdělávání
Zuzana HOŘINKOVÁ -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Předčasně narozené děti z pohledu speciální pedagogiky
Klára Pešková -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Motivace ruských studentů pro studium v České republice
Martina Polášková -
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková
Název
Vložil
Vloženo
Práva