Using authentic materials in primary English lessons – Mgr. Ivana Klímová, DiS.
Mgr. Ivana Klímová, DiS.
Master's thesis
Using authentic materials in primary English lessons
Using authentic materials in primary English lessons
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využívání autentických a jiných materiálů při výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem práce je vyzdvihnout důležitost využívání těchto materiálů v hodinách anglického jazyka vedle používání učebnic a pracovních sešitů. Používáním autentických a jiných materiálů můžeme dětem pomoci zbavit se strachu z aktivního užívání cizího jazyka …moreAbstract:
This diploma thesis studies various ways in which authentic materials can be used as a useful tool for teaching English in primary lessons. The main aim of this work was to describe the importance of using more aids in English lessons rather than purely using textbooks, workbooks and exercise books. Using authentic materials can be a way to help children lose their fear of speaking and using a foreign …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x19x3/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
- Reader: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
The ways young learners learn outside of classroom in Prague region
Matyáš BUČEK -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová -
The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners
Kateřina Špalková -
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Lucie Žigárdyová -
Preparatory Course of English for Young Learners
Henrieta Furiková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová