Using authentic materials in primary English lessons – Mgr. Ivana Klímová, DiS.
Mgr. Ivana Klímová, DiS.
Diplomová práce
Using authentic materials in primary English lessons
Using authentic materials in primary English lessons
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využívání autentických a jiných materiálů při výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem práce je vyzdvihnout důležitost využívání těchto materiálů v hodinách anglického jazyka vedle používání učebnic a pracovních sešitů. Používáním autentických a jiných materiálů můžeme dětem pomoci zbavit se strachu z aktivního užívání cizího jazyka …víceAbstract:
This diploma thesis studies various ways in which authentic materials can be used as a useful tool for teaching English in primary lessons. The main aim of this work was to describe the importance of using more aids in English lessons rather than purely using textbooks, workbooks and exercise books. Using authentic materials can be a way to help children lose their fear of speaking and using a foreign …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x19x3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
- Oponent: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to young learners: with the focus on Czech primary school teachers
Dominika Holubářová -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
The ways young learners learn outside of classroom in Prague region
Matyáš BUČEK -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová -
The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners
Kateřina Špalková -
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Lucie Žigárdyová -
Preparatory Course of English for Young Learners
Henrieta Furiková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová