Virtuální peníze a jejich právní povaha – Bc. Filip Velc
Bc. Filip Velc
Bachelor's thesis
Virtuální peníze a jejich právní povaha
Virtual Money and Their Legal Nature
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je problematika virtuálních peněz a jejich právní povahy. Práce definuje jak virtuální peníze a světy, ve kterých peníze vznikají, tak problematiku jejich právní regulace a oblasti nutné k pochopení souvislostí. První část práce se věnuje charakteristice virtuálních peněz, jejich regulaci a danění reálného výnosu plynoucího z virtuálních transakcí. Praktická část práce je zaměřena …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe issues of virtual money and their legal nature. Thesis defines both virtual money and worlds that money are issued by and questions about their legal regulation so as areas essential for proper understanding. The first part of thesis focuses on characteristic of virtual money, on their regulation and taxation of real income from virtual transactions. Practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uh8x5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Ing. Libor Kyncl, Ph.D.
- Oponent: JUDr. David Jopek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance and Law
Práce na příbuzné téma
-
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
The lexical complexity of ability and talent tooltips in World of Warcraft
Filip NIEDERBERGER -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Intertextuality, Cultural References, and Puns in \kur{World of Warcraft:} The Burning Crusade's Quests
Daniel Knejzlík -
Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?
Daniel Novák