Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing – Ing. Marie Šotkovská
Ing. Marie Šotkovská
Bachelor's thesis
Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing
Tourism research in the destination marketing
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Směry výzkumu cestovního ruchu – oblast destinační marketing“ je tvorba strukturovaného přehledu o základních směrech výzkumu destinačního marketingu. První část je věnována teoretickým východiskům výzkumu v této oblasti a také hlavním tématům dotýkajícím se destinačního marketingu. V druhé části jsou uvedeny základní směry výzkumu v oblasti destinačního marketingu, použité …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis “Tourism research in the destination marketing” is to create a structured review of the main trends of the research in the destination marketing. The firs t part is devoted to the theoretical concepts concerning the research and to the main topics dealing the destination marketing. The main trends of the research in the destination marketing during years 2000 and 2012 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zjusv/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Repík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOTKOVSKÁ, Marie. \textit{Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/9ebvxe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava