Bc. Mária Rothová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a veřejné mínění

Marketing communication and public opinion
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace a veřejné mínění.V období voleb je formování veřejného mínění jeden z nejdůležitějších aspektů k dosažení efektivního cíle. Jedním z nástrojů politického marketingu jsou média, pomocí kterých voliči získávají potřebné množství informací k utvoření si vlastního názoru. Kromě toho správná politická strategie a využití správných postupů, umožňují přenos …více
Abstract:
The Content of the Bachelor’s work is marketing communication and public opinion. During the voting season, the formation of public opinion is one of the most essential aspects in reaching an effective goal. One useful tool of political marketing is media. With the help of media, voters are offered a great amount of useful information to help them make opinions and reach their decisions. Besides media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce