Martin Kyselica

Bachelor's thesis

Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce

Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit vizuální styl a propagaci kreativního studa s pracovním názvem Mat Mark. V teoretické části sa věnuji základním pojmům, konkrétně designu loga, vizuálu značky a webdesignu. V praktické části popisuji celý tvůrčí proces, od prvního nápadu, až po výsledný vizuální styl či webové stránky, doplněné o logomanuál a reklamní předměty.
Abstract:
The principal aim of this bachelor thesis is to create a visual style propagation for creative studio Mat Mart. The theoretical part is focused on basic concepts, namely the design of the logo, visual and web design. The practical part describes the whole creative process, from the first idea to the visual style or web site, accompanied by logomanual and advertising items.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kyselica, Martin. Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.