Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce – Martin Kyselica
Martin Kyselica
Bakalářská práce
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit vizuální styl a propagaci kreativního studa s pracovním názvem Mat Mark. V teoretické části sa věnuji základním pojmům, konkrétně designu loga, vizuálu značky a webdesignu. V praktické části popisuji celý tvůrčí proces, od prvního nápadu, až po výsledný vizuální styl či webové stránky, doplněné o logomanuál a reklamní předměty.Abstract:
The principal aim of this bachelor thesis is to create a visual style propagation for creative studio Mat Mart. The theoretical part is focused on basic concepts, namely the design of the logo, visual and web design. The practical part describes the whole creative process, from the first idea to the visual style or web site, accompanied by logomanual and advertising items.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kyselica, Martin. Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.