Martin Kyselica

Bachelor's thesis

Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce

Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vytvořit vizuální styl a propagaci kreativního studa s pracovním názvem Mat Mark. V teoretické části sa věnuji základním pojmům, konkrétně designu loga, vizuálu značky a webdesignu. V praktické části popisuji celý tvůrčí proces, od prvního nápadu, až po výsledný vizuální styl či webové stránky, doplněné o logomanuál a reklamní předměty.
Abstract:
The principal aim of this bachelor thesis is to create a visual style propagation for creative studio Mat Mart. The theoretical part is focused on basic concepts, namely the design of the logo, visual and web design. The practical part describes the whole creative process, from the first idea to the visual style or web site, accompanied by logomanual and advertising items.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Václav Ondroušek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kyselica, Martin. Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.