Jan Machalica

Bachelor's thesis

Nákupní chování vybraných generací

Shopping behavior of selected generations
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popsat nákupní chování zákazníků dle generací, navrhnout vhodné marketingové programy dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce bude orientována na problematiku obecného marketingu, zákaznický přístup, proces nákupního rozhodování, charakteristiku zákazníků dle generací v podmínkách České republiky. V praktické části budou …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to describe the purchasing behavior of customers by generations, to design suitable marketing programs according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis will be focused on general marketing issues, customer approach, purchasing decision process, customer characteristics according to generations in the Czech …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fdjxe/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Tomáš Pražák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management