Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Kateřina Martináková
Bc. Kateřina Martináková
Diplomová práce
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
The use of activating teaching methods in English language teaching at lower – secondary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Využití aktivizačních metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ je rozdělena do dvou hlavních částí – teoretické a praktické. Část teoretická se zaměřuje na vymezení výukových metod, jejich klasifikaci a využití. Důraz je kladen na aktivizující metody, které jsou nejen charakterizovány a rozděleny, ale jsou uvedeny i konkrétní příklady těchto metod, které budou dále …víceAbstract:
The diploma thesis entitled The use of activating teaching methods in English language teaching at lower – secondary school is divided into two main parts – theoretical and practical. The theoretical part focuses on teaching methods' definition, classification, and use. There is a strong emphasis on activating methods, which are not only characterized and divided but particular examples of these methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n9n9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství občanské výchovy pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová