Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Kateřina Martináková
Bc. Kateřina Martináková
Master's thesis
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
The use of activating teaching methods in English language teaching at lower – secondary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Využití aktivizačních metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ je rozdělena do dvou hlavních částí – teoretické a praktické. Část teoretická se zaměřuje na vymezení výukových metod, jejich klasifikaci a využití. Důraz je kladen na aktivizující metody, které jsou nejen charakterizovány a rozděleny, ale jsou uvedeny i konkrétní příklady těchto metod, které budou dále …moreAbstract:
The diploma thesis entitled The use of activating teaching methods in English language teaching at lower – secondary school is divided into two main parts – theoretical and practical. The theoretical part focuses on teaching methods' definition, classification, and use. There is a strong emphasis on activating methods, which are not only characterized and divided but particular examples of these methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n9n9y/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTINÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9erypl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Civics / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující metody a jejich uplatnění při poznávání přírody v předškolním vzdělávání
Zita KAKAROVÁ