Maksudhon Hamidov

Bakalářská práce

Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)

Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Abstract:
The thesis analyzes the use of social media marketing in the business practice of Russian entities. The findings of the thesis prove that as of today effective social media marketing is a key prerequisite for any entity to become successful in its business. In the practical part of the thesis, three Russian webstores were analyzed, namely Yarmarka, Bretelye and Flor2U. The analysis carried out testifies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication