Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME) – Maksudhon Hamidov
Maksudhon Hamidov
Bakalářská práce
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Abstract:
The thesis analyzes the use of social media marketing in the business practice of Russian entities. The findings of the thesis prove that as of today effective social media marketing is a key prerequisite for any entity to become successful in its business. In the practical part of the thesis, three Russian webstores were analyzed, namely Yarmarka, Bretelye and Flor2U. The analysis carried out testifies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i84d6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova