Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{} – Bc. Milan HRŇA
Bc. Milan HRŇA
Bakalářská práce
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{}
Proposal and implementation of the support system HelpDesk for IT users
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace databázového systému typu helpdesk, určeného pro hlášení, evidenci a zpracování požadavků uživatelů IS/ICT MěÚ ve Vsetíně. Navržený systém má umožnit nejen sběr a monitoring řešených požadavků na oddělení IS, ale na základě vyhodnocených dat a statistik také poskytne informace o vytíženosti či výkonnosti řešitelů, poukáže na oblasti, ve kterých dlouhodobě …víceAbstract:
The purpose of this undergraduate work is to design and implement a HelpDesk type database system for reporting, registration and compiling user requests from IS MěÚ in the City of Vsetín. The planned system should enable not only gathering and monitoring of requests to be solved by the IT department, but it will also offer information about the workload and efficiency of the designers, based on evaluated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Identifikátor:
9051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRŇA, Milan. \textit{Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9eug7y/.
Jak správně citovat práci
HRŇA, Milan. Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{} . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj aplikace systému Helpdesk
František Spišák -
Analýza a návrh systému HelpDesk
Marcel KOREJS