Bc. Katrin Walicová

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti Right Indicada

Marketing mix of Right Indicada
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix vybrané společnosti. Hlavním cílem této práce je posouzení jednotlivých prvků marketingového mixu této společnosti a vypracování návrhů na jejich vylepšení. První kapitola poskytuje teoretický úvod a zabývá se definicí a analýzou klíčových marketingových pojmů, včetně marketingového mixu a marketingového průzkumu. Druhá kapitola podává přehled o …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing mix of a selected company. The main objective of this thesis is to assess and propose improvements to the individual elements of this company's marketing mix. The first chapter provides a theoretical introduction and deals with the definition and analysis of key marketing concepts, including the marketing mix and marketing research. The second chapter provides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kamila Marková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic

All theses