Natália Čížová

Master's thesis

Marketingová stratégia vybranej firmy

Marketingová strategie vybrané firmy
Abstract:
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností …more
Abstract:
The basic feature of our time is constant change. The world is becoming more globalized, needs and desires of consumers are changing and consumer is changing itself, because he is more informed and has greater purchasing power. Technical and technological progress changes the way we look at the world. Competition strengthens and the way of trading is modernizing. For all these reasons, the marketing …more
Abstract:
Základným rysom dnešnej doby je neustála zmena. Svet sa stáva globalizovanejším, menia sa potreby a priania spotrebiteľov a mení sa aj samotný spotrebiteľ, ktorý je informovanejší a má väčšiu kúpnu silu. Technický a technologický pokrok mení spôsob, akým sa pozeráme na svet. Konkurencia sa posilňuje a modernizuje sa spôsob obchodovania. Kvôli všetkým týmto dôvodom je marketingová stratégia v mnohých …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2016
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Lucia Andelová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48337

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management