Natália Čížová
Master's thesis
Marketingová stratégia vybranej firmy
Marketingová strategie vybrané firmy
Abstract:
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností …moreAbstract:
The basic feature of our time is constant change. The world is becoming more globalized, needs and desires of consumers are changing and consumer is changing itself, because he is more informed and has greater purchasing power. Technical and technological progress changes the way we look at the world. Competition strengthens and the way of trading is modernizing. For all these reasons, the marketing …moreAbstract:
Základným rysom dnešnej doby je neustála zmena. Svet sa stáva globalizovanejším, menia sa potreby a priania spotrebiteľov a mení sa aj samotný spotrebiteľ, ktorý je informovanejší a má väčšiu kúpnu silu. Technický a technologický pokrok mení spôsob, akým sa pozeráme na svet. Konkurencia sa posilňuje a modernizuje sa spôsob obchodovania. Kvôli všetkým týmto dôvodom je marketingová stratégia v mnohých …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48337
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Lucia Andelová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48337
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Patrícia Brandysová