Identifikace nejčastějších kázeňských problémů na 2. stupni ZŠ a jejich řešení – Mgr. Nikola Hortvíková
Mgr. Nikola Hortvíková
Bakalářská práce
Identifikace nejčastějších kázeňských problémů na 2. stupni ZŠ a jejich řešení
Identification of most frequent disciplinary problems at upper primary schools and their solution
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat nejčastějšími kázeňskými problémy na 2. stupni základní školy a jejich řešením. Teoretická část práce vymezí pojmy učitel, žák a kázeňské problémy. Dále se bude věnovat interakcím ve vztahu škola-učitel-žák a výsledným problémovým situacím. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, které odhaluje nejčastější kázeňské problémy a jejich řešení ve školní praxi. To je …víceAbstract:
The bachelor thesis is dealing with the most frequent problems of discipline at upper primary schools and their solving. The theoretical part is defining expressions of a teacher, a pupil and problems of discipline. It is also including interaction in the school-teacher-pupil relationship and final troubleshootig situations. The practical part contains the questionnare research which displays the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u2tb1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Keeping Discipline and Active Involvement of Learners in English Classes
Karla Šoltésová -
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Kázeňské problémy z pohledu budoucích absolventů Učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Jana Tomšíková -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Kázeň jako fenomén spojený s pohlavím učitele - učitelky, žáka - žákyně
Diana KOZLOVÁ