The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation – Bc. Xiwen Yu
Bc. Xiwen Yu
Diplomová práce
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Anotace:
S rozšířeným používáním a rychlým rozvojem internetových technologií došlo k revoluci ve způsobu a rychlosti šíření informací a spolu s příležitostí přichází i závažná výzva, které je těžké se vyhnout. Když se událost stane, její rychlost šíření a komplexní pokrytí jsou tak rychlé, že jsou lidé překvapeni. Pokud firma vyrobí vadný výrobek, který poškozuje práva a výhody spotřebitelů, veřejné mínění …víceAbstract:
With the widespread application and rapid development of Internet technology, the way and speed of information dissemination have been revolutionized, and along with the opportunity comes a severe challenge that is difficult to avoid. When an event happens, its spreading speed and comprehensive coverage are so fast that people are taken by surprise. If a company produces a defective product that damages …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pn647/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi