Aneta KOLOVRÁTNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City

Factors affecting Cinema City costumers buying behaviour
Anotace:
Název bakalářská práce "Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City" je vypovídající o jejím zaměření. Cílem této práce je zjištění, které faktory mají vliv na nákupní chování zákazníků v Cinema City a jak tyto faktory ovlivňují jejich nákupní rozhodovací proces. V první části práce jsou vymezeny jednotlivé pojmy k dané problematice a vyjmenovány faktory působící na nákupní …více
Abstract:
The title of the bachelor thesis "Factors affecting Cinema City customers buying behaviour" is indicative about its focus. Goal of this bachelor thesis is finding, which factors has influence on customers buying behaviour in Cinema City and how these factors affecting their buying decision process. In the first part of this work, individual terms to the topic are defined and factors affecting customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLOVRÁTNÍKOVÁ, Aneta. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků multikina Cinema City. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/