Bc. Alena Povolná

Diplomová práce

Reklama jako obraz kultury

Advertising as an image of culture
Anotace:
Diplomová práce se zabývá reklamou jako obrazem kultury. V teoretické části bude charakterizovaný význam marketingu a popis nástrojů marketingového a komunikačního mixu. Dále se bude autorka zabývat reklamou, její historií a typy. Popíše, jaký vliv má reklama na spotřebitele a jakou roli hraje kultura v reklamě, osvětlí rozdíl mezi globální a lokální reklamou. Praktická část se bude zabývat globalizačním …více
Abstract:
Diploma thesis deals with advertising as a culture picture. The importance of marketing and description of marketing and communication mix tools have been characterized in the theoretical part of thesis. Furthermore, the author has been studied the history of advertising and common types of advertising. What impact has advertising on consumers and what is the role of cultural traditions in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní