Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku – Martin Dvořáček
Martin Dvořáček
Bakalářská práce
Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku
The concept of time in films Chunking Express and In the Mood for Love
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje a popisuje tvůrčí spolupráci režiséra Wong Kar-Waie a kameramana Christophera Doyla se zaměřením na jejich stylově-narativní pojetí plynutí času ve filmech Chunking Express (1994) a Stvořeni pro lásku (2000), které spojuje rozvolněná dramaturgie, avšak jejich tempo je úplně odlišné. V práci jsou oba filmy analyzovány z hlediska tvůrčích postupů, stylově orientačních značek …víceAbstract:
This bachelor's thesis analyzes and describes the creative collaboration between director Wong Kar-Wai and cinematographer Christopher Doyle with a focus on their stylistic-narrative conception of the passage of time in Chunking Express (1994) and In The Mood For Love (2000). These movies are connected by relaxed dramaturgy, but their rhythm is completely different. In this work, both films are analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáček, Martin. Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku . Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
ESTETIKA WONG KAR-WAI: ANALÝZA VIZUÁLNÍCH A TEMATICKÝCH PRVKŮ V JEHO FILMOGRAFII
Magdaléna MALÉŘOVÁ -
Evocative lighting strategies and engaging camera motion in Christopher Doyle's collaborations with Wong Kar-wai
Antoine Bruch -
Wong Kar-Wai - Celovečerní filmy
Julius Ševčík -
Wong Kar-Wai a jeho dílo
Václav Vyskočil -
A Ballad of Proximity: A Neoformalist Analysis of Chungking Express
Ivona Popcevska -
Filmový čas v strihovej dramaturgii
Miroslav MAJTÁN -
Pedagogická dramaturgie a její kořeny v ostatních disciplínách
Eva KŘENKOVÁ -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr