Michal Stavárek

Bachelor's thesis

Návrh regálového systému

Design of a Rack System
Abstract:
Cílem této práce je návrh pojízdně regálového systému s ohledem na požadavky v zadání. Aby mohl být daný systém navržen, bylo nutno zjistit optimální řešení konstrukce. Pro potvrzení správnosti výsledku jsou zde vypracovány technické výpočty, které dimenzují zvolené komponenty a uskutečňují funkčnost daného celku.
Abstract:
The aim of this work is to design movably of a Rack system with regard to the requirements of the assignment. In order to this system could be designed, it was necessary to determine the optimal solution of this design. To confirm the correctness of the result are developed technical calculations which dimension selected components and realize the functionality of the whole.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Šárka Hurníková
  • Reader: Daniel Pišťáček

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Fakulta strojní

Bachelor programme / field:
Strojírenství / Konstrukce strojů a zařízení

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.