Správanie spotrebiteľov na trhu udržateľnej módy – Bc. Zuzana Zajacová
Bc. Zuzana Zajacová
Master's thesis
Správanie spotrebiteľov na trhu udržateľnej módy
Chování spotřebitelů na trhu udržitelné módy
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na hodnocení vlivu etických a ekologických zásad na nákupní chování spotřebitelů v módním průmyslu. Cílem práce je porozumět preferencím spotřebitelů v oblasti udržitelnosti, etiky a odpovědnosti k životnímu prostředí a navrhnout doporučení, jak by společnosti mohly přizpůsobit své výrobky, marketingové kampaně a obchodní postupy, aby lépe odpovídaly těmto očekáváním a hodnotám …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on evaluating the impact of ethical and environmental principles on consumer purchasing behaviour in the fashion industry. The aim of the thesis is to understand consumers' preferences for sustainability, ethics and environmental responsibility and to suggest strategies for how firms might adapt their products, marketing campaigns and business practices to better match these …viacAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na hodnotenie vplyvu etických a ekologických zásad na nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti módneho priemyslu. Cieľom práce je porozumieť preferenciám spotrebiteľov v oblasti udržateľnosti, etiky a environmentálnej zodpovednosti a navrhnúť odporúčania, ako by mohli firmy prispôsobiť svoje produkty, marketingové kampane a obchodné praktiky tak, aby lepšie zodpovedali …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Andrea Králiková
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková -
Repositioning a marketingová komunikácia značky Fatra
Petronela Pribilová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková