Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh – Václav HLAVÁČ
Václav HLAVÁČ
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Business plan for the introduction of a new product/service on the market
Anotácia:
Cílem překládané bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán pro zavedení nové služby na trh a také zhodnotit celý záměr. Teoretická část je věnována kategorii malých a středních podniků v České republice a posléze také tvorbě podnikatelského plánu. Praktická část popisuje proces získání podnikatelského nápadu mezigenerační aplikace NAPŘÍČ GENERACEMI. Nápad je dále rozvíjen a popisován formou Business …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a business plan for implementation a new service on the market and also to evaluate such business plan. The theoretical part is focused on small and medium sized companies in the Czech Republic and on theoretical introduction into the business plan. The empirical part describes the process of getting an idea of intergenerational application THROUGH GENERATION. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVÁČ, Václav. Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík