Štěpán Marek

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků se službami e-shopů

Customer’s Satisfaction with E-shops Services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací kritérií pro hodnocení spokojenosti se službami e-shopů. Zaměřuje se na charakteristiku poskytovaných služeb, včetně výhod a nevýhod spojených s jejich užíváním. Součástí práce je provedené hodnocení a návrh opatření pro zvýšení spokojenosti zákazníků se službami vybraných e-shopů.
Abstract:
The thesis deals with the identification of criteria for evaluation of satisfaction with e-shop services. It focuses on the characteristics of the services provided, including the advantages and disadvantages associated with their use. Part of the work is an evaluation and proposal of measures to increase customer satisfaction with the services of selected e-shops.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
  • Oponent: Ing. et Ing. Iveta Dočkalíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9fnlkz 9fnlkz/2
8. 5. 2019
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.