Sociální sítě jako marketingový nástroj – Pavel Pivovarčík
Pavel Pivovarčík
Diplomová práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social Networks as a Marketing Tool
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich marketingových nástrojů, které jsou využívány při tvorbě placené propagace. V teoretické části je uvedena historie a trendy v oblasti online marketingu, rozbor použitých sociálních sítí a přístupy k online marketingu, včetně metod A/B testování, guerillového marketingu, CTA a kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které jsou následně …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of social networks and their marketing tools, which are used in the creation of paid promotion. The theoretical part presents the history and trends in online marketing, analysis of social networks and approaches to online marketing, including methods of A/B testing, guerrilla marketing, CTA and qualitative and quantitative research, which are then used in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Lucie Böhmová
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Veronika Podhorská -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Vliv sociálních sítí Facebook a Instagram na morální hodnoty žáků na 2. stupni ZŠ
Anna Rosůlková