Pavel Pivovarčík

Diplomová práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social Networks as a Marketing Tool
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich marketingových nástrojů, které jsou využívány při tvorbě placené propagace. V teoretické části je uvedena historie a trendy v oblasti online marketingu, rozbor použitých sociálních sítí a přístupy k online marketingu, včetně metod A/B testování, guerillového marketingu, CTA a kvalitativního a kvantitativního výzkumu, které jsou následně …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of social networks and their marketing tools, which are used in the creation of paid promotion. The theoretical part presents the history and trends in online marketing, analysis of social networks and approaches to online marketing, including methods of A/B testing, guerrilla marketing, CTA and qualitative and quantitative research, which are then used in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Lucie Böhmová
  • Oponent: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86112