Strategická analýza konkrétního podniku – Vít Klapil
Vít Klapil
Bakalářská práce
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of a specific company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracovat strategickou analýzu podniku Pivovar Holba, a.s. Práce je členěna do dvou částí, části teoretické a části praktické. V části teoretické jsou představeny a popsány metody, které jsou poté použity v části praktické. Teoretická část vychází z odborné literatury. V praktické části je provedena analýza makrookolí, mikrookolí a analýza vnitřních zdrojů podniku. V …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate a strategic analysis of the company Pivovar Holba, a.s. The thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part introduces and describes the methods that are used in the practical part. The theoretical part is based on scholarly literature. In the practical part, the macro analysis, micro analysis and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Jan Roušal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73937
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova