Filmová tvorba jako prostředek reklamy turistické destinace Český ráj – Jana Balounová
Jana Balounová
Bakalářská práce
Filmová tvorba jako prostředek reklamy turistické destinace Český ráj
Film Production as a Means of Advertising of the Tourist Destination of the Bohemian Paradise
Anotace:
Cílem této práce je informovat o filmovém turismu obecně a poté se zaměřením na Českou republiku. Zvláštní pozornost bude věnována oblasti Českého ráje, na který je zaměřena praktická část. Ta se věnuje rozboru filmové tvorby regionu, tzn. analýze toho, jak je daný region prezentován ve filmech a analýze toho, jakým způsobem návštěvnosti míst pomohlo jejich zviditelnění ve filmu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.