Fleetové centrum ve firmě AUTO JAROV s.r.o., analýza fleetových obchodů, TCO jako faktor úspěchu – David Vyhnánek
David Vyhnánek
Bachelor's thesis
Fleetové centrum ve firmě AUTO JAROV s.r.o., analýza fleetových obchodů, TCO jako faktor úspěchu
AUTO JAROV s.r.o. Fleet centre, the analysis of fleet trades, TCO as a factor of success
Abstract:
Závěrečná práce jezaměřena na fleetové centrum a analýzu fleetových obchodů. Teoretická část vysvětluje cenovou strategii, současné trendy v prodeji vozidel, blížší porování fleetového a retailového prodeje a leasing jako převažující forma prodeje v současné době. Praktická část se zaměřuje na fleetové centrum ve společnosti AUTO JAROV. Je popsán postup při zpracování nabídky a sestavení smlouvy pro …moreAbstract:
This final thesis focuses on fleet trades and their analysis. The theoretical part explains the price strategy, current trends in vehicle sales, further comparison of fleet and retail sales and leasing as a dominant method of vehicle sales. The application part concentrates on the fleet centre at the company AUTO JAROV. The routine of processing offers is described as well as the creation of contracts
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYHNÁNEK, David. \textit{Fleetové centrum ve firmě AUTO JAROV s.r.o., analýza fleetových obchodů, TCO jako faktor úspěchu}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9fv4jo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Operativní leasing jako forma užívání osobního automobilu, nabízený firmou Škoda Auto a. s. pro retailové zákazníky
Denisa Cejnarová -
Posouzení různých typů pohonů u modelové řady Octavia z hlediska emisí CO2 a dopadů na profitabilitu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Kateřina Ševčíková -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a nástin věrnostního programu v oblasti retailových zákazníků
Vít Čermák -
Fleet management
Alina Staňková -
Fleet management
Jana Nepodalová -
Fleet management
Veronika Holečková -
Fleet management
Martin Šteiner
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights