Ema Bianka Kušnírová

Bakalářská práce

Marketing strategy of online education expanding to Czech republic on the example of Education Academy Rokus s.r.o.

Marketingová stratégia online vzdelávania expandujúca do Českej republiky na príklade Akadémie vzelávania Rokus s.r.o.
Anotace:
Bakalárska práca Marketingová stratégia online vzdelávania expandujúca do Českej republiky na príklade Education Academy Rokus s.r.o. sa zaoberá expanziou slovenskej spoločnosti Rokus s.r.o. so svojou Vzdelávacou akadémiou na český trh online vzdelávania. Cieľom tohto výskumu je vyvinúť marketingovú stratégiu pre túto expanziu s ohľadom na kultúrne, regulačné a konkurenčné aspekty Českej republiky …více
Abstract:
Bachelor thesis Marketing strategy of online education expanding to the Czech Republic on the example of Education Academy Rokus s.r.o. deals with the expansion of the Slovak company Rokus s.r.o. with its Education Academy to the Czech market of online education. This research aims to develop a marketing strategy for this expansion while considering the cultural, regulatory, and competitive aspects …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2025
  • Vedoucí: Michael Bahles
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/95151

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod