Marketingová komunikace v procesu digitalizace televizního vysílání – Romana Andrušková
Romana Andrušková
Master's thesis
Marketingová komunikace v procesu digitalizace televizního vysílání
Marketing Communications in the Process of Digitalization of Television Broadcasting
Anotácia:
Média mají v dnešní společnosti stále vzrůstající význam. Vznikají stále nové technologie, na jejichž základě se na každého informace chrlí ze všech stran. A média se celkově velmi rychle modernizují. Tak jako v zahraničí, tak i Česká republika musela přistoupit k digitalizaci televizního vysílání. Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou komunikaci v procesu digitalizace televizního vysílání …viacAbstract:
Media has in today's society still an ever increasing significance.There is still forever new technology, due to information, developing from from all sides. And the media is generally very fast in modernizing. As well as abroad, and the Czech Republic has had to progress to the digitisation of television broadcasting. The aim of this thesis is to describe marketing communications in the process of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91088
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Jana Gibarti
- Oponent: Čestmír Kalus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDRUŠKOVÁ, Romana. \textit{Marketingová komunikace v procesu digitalizace televizního vysílání}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9fzmab/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig -
Digitalizace televizního vysílání z pohledu uživatelů
Martin Čepička -
Digitalizace pozemního vysílání
Sylvie Dostalíková -
Digitalizace televizního vysílání
David Pokorný -
Vznik TV Metropol a první období vysílání ( Nová televize regionálního zaměření v kontextu digitalizace televizního vysílání v České republice )
Veronika Podhorná -
Digitalizace televizního vysílání
Roman Kalaš -
Právní aspekty digitalizace televizního vysílání v ČR
Marika Novotná -
Proměny televizního vysílání v procesu digitalizace
Michaela Ryšavá