Mgr. Markéta MACOUNOVÁ

Diplomová práce

Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech

Pronunciation styles in spoken advertising radio spots
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat současný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu vybraných rozhlasových reklamních spotů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled poznatků z jednotlivých oblastí mluvené řeči, reklamy a rozhlasu. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných rozhlasových reklamních spotů vysílaných v roce 2006 na celoplošných …více
Abstract:
Describe present status of talking speech and specify the level of an accomplishments spe-ech from different broadcasted advertising parts is the aim of this diploma work. Theoretic part shows a short briefing, pieces of knowledge from each part of talking spe-ech, advertising and radio. The main part of this project is about analyses selected broadcasted promotional parts cho-sen during an year 2006 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4952

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACOUNOVÁ, Markéta. Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace