Lukáš Matoušek

Diplomová práce

MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LEO EXPRESS A.S.

MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY LEO EXPRESS PLC.
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě podrobné analýzy vyhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Tato společnost v roce 2012 vstoupila jako další soukromý železniční dopravce na nedotovanou trať z Prahy na Ostravu, a přispěla tak ke zlepšení kultury cestování. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, jejichž pochopení je nezbytné …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing strategy of the company Leo Eypress and propose recommendations for its future improvement. This company entered, as another private rail carrier, on the route from Prague to Ostrava in year 2012 and contributed to the improvement of travelling culture. The theoretical part describes the basic marketing concepts which are necessary for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57737