MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LEO EXPRESS A.S. – Lukáš Matoušek
Lukáš Matoušek
Diplomová práce
MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LEO EXPRESS A.S.
MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY LEO EXPRESS PLC.
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě podrobné analýzy vyhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Tato společnost v roce 2012 vstoupila jako další soukromý železniční dopravce na nedotovanou trať z Prahy na Ostravu, a přispěla tak ke zlepšení kultury cestování. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, jejichž pochopení je nezbytné …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing strategy of the company Leo Eypress and propose recommendations for its future improvement. This company entered, as another private rail carrier, on the route from Prague to Ostrava in year 2012 and contributed to the improvement of travelling culture. The theoretical part describes the basic marketing concepts which are necessary for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesu liberalizace železniční dopravy ve Švédsku
Jana Dobrovolná -
Liberalizace osobní železniční dopravy v zemích Visegrádské čtyřky
Vojtěch Kolář -
Francouzská (anti)liberalizace železniční dopravy
Sabina Flahou Navrátilová -
Dopad liberalizace na přepravní výkony železniční nákladní dopravy ve státech Visegrádské čtyřky
Filip Šamonil -
Komparace vývoje liberalizace trhu osobní železniční dopravy po roce 1990 v zemích Visegrádské čtyřky
Šárka Kladivová -
Liberalizace regionální osobní železniční dopravy v zemích V4
Filip Šebesta -
Liberalizace nákladní železniční dopravy na Slovensku
Juraj Hrib -
Analýza úspěšnosti liberalizace železniční přepravy v ČR a Německu na základě vybraných ukazatelů v letech 2010 -2020
Petr Gregor