Lukáš Matoušek

Master's thesis

MARKETINGOVÁ STRATEGIE SPOLEČNOSTI LEO EXPRESS A.S.

MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY LEO EXPRESS PLC.
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě podrobné analýzy vyhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Tato společnost v roce 2012 vstoupila jako další soukromý železniční dopravce na nedotovanou trať z Prahy na Ostravu, a přispěla tak ke zlepšení kultury cestování. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, jejichž pochopení je nezbytné …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the marketing strategy of the company Leo Eypress and propose recommendations for its future improvement. This company entered, as another private rail carrier, on the route from Prague to Ostrava in year 2012 and contributed to the improvement of travelling culture. The theoretical part describes the basic marketing concepts which are necessary for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2015
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57737