Rozvoj manuálních dovedností pomocí výukových projektů – Gabriela KAUFNEROVÁ
Gabriela KAUFNEROVÁ
Master's thesis
Rozvoj manuálních dovedností pomocí výukových projektů
The Development of Manual Skills through Educational Projects
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o projektové výuce jako možné metodě rozvoje manuálních dovedností dětí mladšího školního věku. Na počátku věnuji svoji pozornost historickému vývoji projektové metody a významným osobnostem, které jsou spojeny s jejím založením a propagováním. Dále se zaobírám po stránce psychologické otázkou rozvoje manuálních dovedností z hlediska vývoje dítěte a zavedením pracovních činností …viacAbstract:
The diploma thesis is concerned with project teaching method as a possible way to develop manual skills of primary school pupils. At the beginning I focus on the historical evolution of project method and the significant representatives that are linked to establishing and propagating it. In the second part, I deal with the psychological side of developing manual skills as a part of children's evolution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAUFNEROVÁ, Gabriela. Rozvoj manuálních dovedností pomocí výukových projektů. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vyučování pro průřezové téma Člověk a životní prostředí pro střední pedagogické školy
Karolina Štajnerová -
Metodická doporučení pro učitele k výuce anglického jazyka žáků 1. a 2. tříd ZŠ
Kamila DRDLÍKOVÁ -
Techniky pro získání a udržení pozornosti studentů při výuce cizího jazyka
Libuše Suchánková -
Využití programu MS Teams pro distanční výuku na 1. stupni ZŠ
Vojtěch Klement -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Netradiční úlohy ve výuce matematiky pro žáky sedmého ročníku základních škol
Jaroslav KAŠPAR -
Výukový projekt "Život vážky" pro žáky 1. stupně ZŠ
Michaela Lacková -
Náš vlastní stát - výukový projekt pro 2. st. ZŠ
Markéta BRABENCOVÁ