Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji – Anna Kahounová
Anna Kahounová
Bakalářská práce
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Consumer Preferences On the Oil and Fat Market In the Selected Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelských preferencí obyvatel Prahy při nákupu olejů a tuků. Cílem této práce je identifikace spotřebitelského chování na daném trhu a na základě výsledků dotazníkového šetření formulace doporučení pro výrobce a prodejce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako spotřebitel, či blíže specifikovány faktory ovlivňující chování spotřebitele. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of consumer preferences of Prague citizens on the oil and fat market. The aim of the thesis is to identify the basic aspects of consumer behaviour on the oil and fat market, and based on the results of the questionnaire, formulate recommendations for producers and sellers. In the theoretical part there are described terms such as consumer and closer-specified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
Investment decision making under uncertainty based on internet recommendations
Alžběta Šumníková -
Importance of Behavioural Finance in Investment Decision-Making
Donald Jacob Koothodil -
Non-state actors and the EU: cooperation platforms on migration in the EU decision making process
Kristýna Kopáčová -
A Decision-making Model for Explaining Driver Behaviour
Marjana Čubranić-Dobrodolac -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Artificial Intelligence methods for decision making
Mithun Bharadwaj Shivashankar -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva
Název
Vložil
Vloženo
Práva