KOČÍ, Dagmar. \textit{Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody}. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9groax/.
KOČÍ, Dagmar. <i>Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody</i>. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9groax/.
KOČÍ, Dagmar. Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9groax/.
@misc{Koci2009thesis,
AUTHOR = "Kočí, Dagmar",
TITLE = "Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody [online]",
YEAR = "2009 [cit. 2024-10-19]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/9groax/",
}
@misc{Koci2009thesis,
AUTHOR = {Kočí, Dagmar},
TITLE = {Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody},
YEAR = {2009},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/9groax/},
URL_DATE = {2024-10-19},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Kočí
| jméno = Dagmar
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody
| url = https://theses.cz/id/9groax/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2009
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-19
| poznámka =
| jazyk =
}}