Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic – Barbora Mašková
Barbora Mašková
Diplomová práce
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Sociální aspekty poptávky po biopotravinách v ČR
Anotace:
Není to tak dávno, kdy se bio produkty poprvé objevily ve větším měřítku, nabídce a dostupnosti na českém trhu. Společně s aktivitami Ministerstva Zemědělství České Republiky a marketingovými projekty společností a skupin vede ke stále rostoucí spotřebě bio produktů v České Republice.Je zvýšení spotřeby způsobeno pouze větším podvědomím o těchto produktech mezi veřejností, nebo existují i jiné faktory …víceAbstract:
It is not that long ago when organic products first appeared on the Czech market in larger scale, offer and availability. This, along with different actions of the Czech Ministry of Agriculture and marketing projects of companies and groups, lead to the still increasing consumption of organic products in the Czech Republic. Is it only the greater awareness of these products among the public that increases …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France
Katarína Chmelová -
Bio Food so zameraním na implementáciu v hotelierstve v Českej republike
Natália Vargová -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Consumers' values and motives driving organic food consumption
Igor Muravyev -
Motivy ze západočeské krajiny - dámská oděvní kolekce
Kristýna Mikutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva