Bc. Martin Cissé

Diplomová práce

Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů

Perception of instruments used to customer relationships strengthening from the perspective of customers of selected chemical products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum …více
Abstract:
This master thesis deals with the issue of customer relationships strengthening on B2B markets. The theoretical part of the thesis is devoted to the issue and development of views on strengthening of relationships with customers, the nature of B2B environment, CRM philosophy and the most frequently forms and instruments used to customer relationships strengthening in industrial markets. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cissé, Martin. Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická