Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů – Bc. Martin Cissé
Bc. Martin Cissé
Diplomová práce
Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů
Perception of instruments used to customer relationships strengthening from the perspective of customers of selected chemical products
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum …víceAbstract:
This master thesis deals with the issue of customer relationships strengthening on B2B markets. The theoretical part of the thesis is devoted to the issue and development of views on strengthening of relationships with customers, the nature of B2B environment, CRM philosophy and the most frequently forms and instruments used to customer relationships strengthening in industrial markets. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CISSÉ, Martin. \textit{Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9gw0xa/.
Jak správně citovat práci
Cissé, Martin. Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory autoolejů a ostatních kapalin při posilování vztahů se zákazníky
Jakub Vacek -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Výzkum spolupráce autoservisů s výrobci a distributory aut při posilování vztahů se zákazníky
Markéta Kohoutková -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci B2B
Tomáš VRCHOTA -
Sales na trhu B2B a jeho řízení z pohledu vedoucích pracovníků
Monika Moudrá