Bc. Květa Pamánková

Master's thesis

Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta

Sales promotion and loyalty programs for analysis of companies DM and Teta
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou věrnostních programů dvou společností působících ve stejném odvětví podnikání – prodeji drogerie a kosmetiky. Teoretická část práce pojednává o současných pohledech na marketingovou komunikaci, podporu prodeje a samotnou analýzu věrnostních programů. Praktická část obsahuje v úvodu představení obou společností. Zpracovává výsledky dotazníkového šetření, sumarizuje …viac
Abstract:
The thesis analyses loyalty programmes of two companies working in the same business branches - drug and cosmetics sales. The teoretical part of the work discusses the actual attitudes towards marketing communication, sales support and analysis of the loyalty programmes on its own. The practical part contains the introduction of both companies. It processes the results of questionnaire's survey and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní