Stanislav Velký

Bachelor's thesis

Technologie XNA

The XNA Framework
Abstract:
Tato práce se zabývá průzkumem frameworku XNA. Cílem bylo porovnat XNA s klasickým programováním her pomocí DirectX a dalšími podobnými technologiemi s XNA. V této práci je také popsán způsob tvorby jednoduché hry s využitím fyzikálního enginu.
Abstract:
This work deals with the exploration of XNA framework. The aim was to compare XNA with the classical programming game with DirectX and other similar technologies with XNA. This work also describes, how creating simple games using physical engine.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Tomáš Fabián
  • Reader: Michael Holuša

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava