Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990 – Mgr. Lucie DUBOVÁ
Mgr. Lucie DUBOVÁ
Bachelor's thesis
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Nudity and erotic motives in Czech advertising since 1990
Abstract:
Práce zachycuje postavu muže a ženy v době socialismu, jak lidé v té době přistupovali k samotnému tématu sexu. Jaký vliv měl režim na chování lidí a líčí reklamu samotnou. Zachycuje erotiku a nahotu v dnešní reklamě. Jak chápou cílové skupiny postavu muže a ženy v reklamě, jejich charakteristiky, charaktery. Ukazuje erotiku a nahotu v jednotlivých médiích a líčí i pohled z hlediska sexismu, genderu …moreAbstract:
The thesis shows a role of a man and a woman in the period of socialism, people{\crq}s attitude to sex theme and the regime influence on people{\crq}s behavior and portrays advertising itself. It shows erotic and nudity in today{\crq}s advertising. How target groups understand the role of a man and a woman in advertising, sexuality and erotic. It describes prototypes of man and woman in advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
520
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUBOVÁ, Lucie. \textit{Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/9hdytu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUBOVÁ, Lucie. Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Návrh reklamní kampaně pro společnost CrossCafe s. r. o. (outdoorová reklama)
Jana Englmaierová -
Outdoorová reklama a její působení na lidi
Jan Zigler -
Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka
Zuzana Lenhartová