Technické možnosti brýlí Pimax 4K VR v oblasti geoinformatiky – Ondřej HUBÁČEK
Ondřej HUBÁČEK
Bakalářská práce
Technické možnosti brýlí Pimax 4K VR v oblasti geoinformatiky
Technical possibilities of Pimax 4K VR glasses in the field of geoinformatics
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na testování technických možnosti brýlí Pimax 4K VR v oblasti geoinformatiky. V teoretické části práce je popsána základní teorie fungování virtuální reality se zaměřením na náhlavní zařízení pro virtuální realitu. Cílem praktické části práce je testování konfigurací počítačů, instalace samotného zařízení Pimax 4K VR a dalších dostupných hardwarových ovladačů a následné …víceAbstract:
The primary focus of the Thesis is on testing of technological possibilities of Primax 4K VR eyeglasses in the sphere of geoinformatics. The empirical part of the thesis defines basis of virtual reality and mainly on gadgets used for virtual reality. The task of the practical part is to test different configurations and installation of the PrimaxK VR system along with other accessible hardware drivers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Rostislav Nétek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁČEK, Ondřej. Technické možnosti brýlí Pimax 4K VR v oblasti geoinformatiky. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Webová virtuální realita: nový způsob prezentace geoprostorových dat
Jan Horák -
Způsoby pohybu ve virtuální realitě a jejich vliv na chování uživatelů
Nikola Pavlačková -
Možnosti nízkonákladových prostředků v oblasti virtuální reality
Ondřej Kvarda -
Uživatelské aspekty vyhledávání tras ve virtuální realitě
Hana Švedová -
Implementace prostředí interaktivní virtuální reality v 3D prostorové panoramatické aplikaci
Martin MACEČEK -
Příprava geodat pro model virtuální reality a tvorba časové animace na příkladu vývoje zástavby Třineckých Železáren a.s.
Krzysztof Szturc
Název
Vložil
Vloženo
Práva