Bc. Jakub Mička

Diplomová práce

Voxel-based fluid simulation in Unity.

Voxel-based fluid simulation in Unity.
Anotace:
V této diplomové práci popisuji teorii simulace kapalin a implementaci 3D simulace kapalin běžící paralelně na grafické kartě. Tato simulace je implementována ve voxelovém prostředí pomocí techniky založené na mřížce. Chování kapaliny je popsáno pomocí Navier–Stokesovy rovnice a řešeno pomocí Helmholtz-Hodgeovy věty o rozkladu. Všechny výpočty jsou navrženy tak, aby bylo možné použít výpočetní shadery …více
Abstract:
In this thesis, I describe fluid simulation theory and implementation of the three-dimensional fluid simulation running on GPU in parallel. The simulation is implemented in a voxel-based environment using a grid-based technique. The proper fluid behavior is described using the Navier-Stokes equations and solved by using the Helmholtz-Hodge decomposition theorem. All equations and calculations are designed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marek Trtík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky