Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji – Pavel Prokop
Pavel Prokop
Bachelor's thesis
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji
Marketing study of user satisfaction wooden building in South Bohemian Region
Abstract:
Tato práce se zabývá průzkumem spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji. Informace od uživatelů byly zjišťovány pomocí předem sestaveného dotazníku, který byl rozdělen na čtyři části. Oslovení majitelé odpovídali na otázky týkající se obecně jejich dřevostaveb, dále celkového zájmu o dřevostavby a neposlední řadě také jejich vlastních praktických zkušeností. Dotazování probíhalo u dřevostaveb …moreAbstract:
The Bachelor Thesis deals with a research of satisfaction of the wooden building users in the South Bohemian Region. Information from the users was obtained by a previously defined questionnaire, which was split into four parts. The respondents -- the owners -- answered the questions related to their wooden houses, their interest in wooden houses and their own practical experiences as well. The research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Reader: Jan Sebera, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOP, Pavel. \textit{Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9hha5h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / field:
Timber Structures and Wood Building Construction / Timber Structures and Wood Building Construction
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Darování krve - případová marketingová studie
Linda Zharfbinová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tomáš Taran
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights