Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji – Pavel Prokop
Pavel Prokop
Bachelor's thesis
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji
Marketing study of user satisfaction wooden building in South Bohemian Region
Anotácia:
Tato práce se zabývá průzkumem spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji. Informace od uživatelů byly zjišťovány pomocí předem sestaveného dotazníku, který byl rozdělen na čtyři části. Oslovení majitelé odpovídali na otázky týkající se obecně jejich dřevostaveb, dále celkového zájmu o dřevostavby a neposlední řadě také jejich vlastních praktických zkušeností. Dotazování probíhalo u dřevostaveb …viacAbstract:
The Bachelor Thesis deals with a research of satisfaction of the wooden building users in the South Bohemian Region. Information from the users was obtained by a previously defined questionnaire, which was split into four parts. The respondents -- the owners -- answered the questions related to their wooden houses, their interest in wooden houses and their own practical experiences as well. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
- Oponent: Jan Sebera, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKOP, Pavel. \textit{Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Jihočeském kraji}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/9hha5h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyBachelor programme / odbor:
Timber Structures and Wood Building Construction / Timber Structures and Wood Building Construction
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Darování krve - případová marketingová studie
Linda Zharfbinová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tomáš Taran
Názov
Vložil
Vložené
Práva